Szállítás és Átvétel


Visszaigazolás:

A rendelés sikeres beérkezéséről, fogadásáról Önt minden esetben visszaigazolással tájékoztatjuk! A visszaigazolást elősorban a megadott e-mail címre küldött válasszal teljesítjük, de a visszaigazolás esetleges tisztázandó kérdés(ek) esetén telefonhívással is kiegészülhet!
Ennek teljesíthetősége érdekében kérjük, hogy elsődleges adatait (telefonszám, e-mail cím) pontosan legyen szíves megadni, mert ezek pontatlansága vagy hiánya esetén a rendelést  nem tudjuk sem visszaigazolni sem teljesíteni!

Szállítási idő:

A cégünk a  forgalamzott termékeket részben raktáron tartja, részben (egyedi gyártás vagy összeállítás esetén) beszállítói -gyártó vagy nagykereskedő- partnereinktől eseti rendelés alapján, a beérkezés szerint szállítja!
A raktáron tartott  termékeket a naponta 12 óráig beérkezett és feldolgozott megrendelések esetén akár még az adott nap, de maximum 1 munkanapon belül postázzuk! A kiszállítás várható idejéről e-mail vagy SMS értesítést küldünk!
A raktáron nem tartott termékek megrendelését a gyártási vagy beszállítási idő függvényében a rendelésre fizetett foglaló cégünk számlájára/pénztárába érkezésétől számított 1-6 héten belül teljesítjük! A fenti átlagtól eltérő, várható szállítási időkről egyedileg tájékoztatjuk!

Szállítási módok:

A megrendelt és visszaigazolt termékek Önhöz mint megrendelőhöz jutása a rendelésnek megfelelően, de alapvetően kétféle módon történhet.

1.) Megrendelő (vagy előre utalásos fizetés esetén a megrendelő védelme érdekében, annak  meghatalmazott megbízottja által) személyes átvétel útján, nyitvatartási időben az üzletünkben!

2.) Futár által juttatjuk el a megadott szállítási címre.

A házhozszállítást magyarország egész területére szállító partnerünk az

       végzi a felvételt követő 2, külön igény esetén 1 munkanapon belül!

A házhozszállítás díjairól a  "Fizetés, Díjak"  menüben olvashat!

A szállítható csomag terjedelme, sérülékenysége:

Minimális csomagméret 120mm x 175mm
Alapesetben maximum 750mm csomag hosszúság méretig, vagy három kiterjedésbeli csomagméret együttesen nem több mint 2000mm méretéig!
Egyedi kezeléssel (térfogat pótdíjjal) három kiterjedésbeli csomagméret együttesen nem több mint 3000mm méretéig!
Fentieket meghaladó méretű áruk (Pl.: garázsnyitó automatika 3m feletti sinje, vagy úszókapu "C" sin, stb.) szállítására egyedileg és előre egyeztetett módon és településeken van lehetőség, szintén egyedi díjazás ellenében vagy megrendelő általi személyes átvétellel az üzletünkben, nyitvatartási időben!
A jelzett egység méretektől alakjában, természetében eltérő csomagok esetén az "egyedi csomagkezelés" szabályai az irányadóak!

Ha a szállítandó áru törékeny a küldeményt megfelelő védőcsomagolással látjuk el!

Átvétel:  (Futárszolgálat által szállított csomagok esetében)

Fontos, hogy Ön, mint a csomag cimzettje a lehető legkényelmesebben, az Önnek legmegfelelőbb helyen és időben vehesse át acsomagját!
Ennek érdekében kérjük szállítási címként célszerűen azt a címet jelölje meg ahol a legnagyobb valószínűséggel tartózkodik valaki a kiszállítás várható időpontjában (pl.: munkahely, szomszéd)!   Ennek megfelelően a megadott szállítási cím lehet:

- max. 40 kg csomagsúlyig az Ön lakcíme, munkahelye hétköznapokon 8-17 óra között
vagy
- max. 30 kg csomagsúlyig az ország legkiterjedtebb hálózatának, azaz 2541 postahivatalának bármelyike (nyitvatartási időben)
vagy
- max. 20 kg csomagsúlyig az 54 szerződött MOL üzemanyagkutak valamelyike (melyből 14-nél 6-22 óráig, 40-nél 24 órás átvételi lehetőség van!)

Az alábbi linken megtekintheti, hogy az Önt érintő településen vagy annak közelében elérhető-e a MOL  POSTAPONT szolgáltatás:

http://www.posta.hu/static/internet/download/USZ_1B_fugg_20121001.pdf

A postahivatalokban vagy MOL kutakon keresse a vagy        emblémák valamelyikét!

Amennyiben a megadott (lakcímen, munkahelyi címen) mint kiszállítási címen vagy napon nem tartózkodik senki vagy nem megoldható az átadás, -megadott telefonszám esetén- a futár egyeztethet Önnel a következő kiszállítás idejéről. Két sikertelen kiszállítási kisérlet után a csomag átvételére értesítést hagy hátra a futár az átvételi hely és idő feltüntetésével!

az MPL megkísérli másnap is a kiszállítást! Ha a második kiszállítási kisérlet alkalmával sem sikerül a csomagot átvenni, az MPL futárszolgálat az Ön közelében levő, területileg illetékes postahivatalba viszi a csomagot, ahol az az értesítést követő 5 munkanapig átvehető!

Külföldi (magyarországon kívüli szállítási címre) irányuló megrendelés:

Magyarországon kívüli, más országokba történő mergendeléseket is teljesítjük! Ilyen esetekben kérjük az erre vonatkozó kérését a megrendelés adatlap "megjegyzés" mezőjében külön is szíveskedjen jelezni! A vissazigazolást követően az áru valamint a szállítási díjának cégünk számlájára/pénztárába érkezése után a kiszállítás -az áru rendelkezésre állásának függvényében- minimum 1-1,5 hetet igényel!

Esti vagy Szombati kiszállítás:

Ellátottsági terület függvényében, külön kérésre, lehetőség van a késő délutáni, 17-20 óra közötti vagy a szombati kiszállításra, felár ellenében, szombaton 8-12 óra között!

Az alábbi linken megtekintheti, hogy az Önt érintő településen elérhető-e ez a szolgáltatás:

http://www.posta.hu/static/internet/download/USZ_1A_fugg_20121001.pdf


További tudnivalók:

- Sérült csomagolású terméket nem áll módunkban visszacserélni.
- Termék(ek) cseréje csak személyesen történhet!
- A feladott csomagok csomagolásának módját, annak épségét fényképekkel dokumentáljuk, ezeket  minimum 15 munkanapig arhiváljuk, mely idő eltelte után a csomaggal kapcsolatos reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.
- Csak hibátlan és kifogástalan termékeket adunk át afutárszolgálatnak kiszállításra! Sérült csomag esetén a csomag átvételekor vegyen fel a futár jelenlétében két példányban írásos jegyzőkönyvet, (ami tartalmazza a felvétel helyét, idejét, okát, a jelenlevők adatait úgy mint név, lakcím, igazolványszám, a csomag adatait különös tekintettel a csomag azonosítószámra, a sérülés mértékét, a sérülés leírását, lehetőleg olyan fényképpel alátámasztva ahol a sérüléssel együtt látszik a szállító jármű és annak rendszáma) melyet mind a ketten (Ön és futár) egyaránt írjanak alá! Terméksérülésre vonatkozó reklamációt csak a fenti módon jegyzőkönyvezett formában, a futárszolgálat felelősségére és költségére fogadunk el, annak  futárszolgálat felé való továbbitása mellett. A szállítás során keletkezett kártérítéssel kapcsolatos igényeivel a jegyzőköny és szállítólevél alapján futárszolgálat köteles jótállni!

Webáruház

Kosár
Az Ön kosara üres!
Kereső
Csak akciós  Igen Nem

Online

Ajánlat kérés
Telepítésre, karbantartásra, javításra

Hibabejelentő

Ügyfélszolgálat

Elérhetőségek

Szaküzlet, bemutatóterület:
9022 Győr,
Újvilág u. 1-3.

Tel.: +36-96/326-490
Fax: Megszünt 2016.09.01.-től
Üzlet Mobil:+36-30/99-40-822
E-mail:    infokibehu
Skype: Triatronic Kft 
(csak előre egyeztetéssel)

Facebook

Weboldalunk süti (cookie) fájlokat használ. Ezeket a fájlokat az Ön gépén tárolja a rendszer. A cookie-k személyek azonosítására, látogatási szokásaik követésére nem alkalmasak, szolgáltatásaink biztosításához szükségesek. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába.