Garancia


A közelmúltban számos törvényi változás történt a "jótállás", köznapi nyelven "garancia" témakörben. Szűkült a jótállásra kötelezett termékek köre! A cégünk által forgalmazott termékek tekintetében alapvetően 3.000,- -ról 10.000,- -ra nött az az értékhatár, mely fölött kötelező a jótállás! Megszünt a korábban egyes kiemelt cikkcsoportokra vonatkozó 24 hónapos jótállás, az időtartam egységesen 12 hónapra változott! A jótállási kötelezettség alá nem eső egyéb -tartós fogyasztási cikknek nem minősülő- termékekre egységesen 24 hónap szavatosság vonatkozik!

Jótállás, Garancia:

A cégünk által értékesített termékekhez -a törvényi előírásoknak megfelelően- Gyártói vagy Forgalmazói garanciát biztosítunk!  A jótállási idő alatt meghibásodott termékekre a garanciaviselő díjmentes javítást vagy termékcserét biztosít.

Termék garancia:
A megrendelt és leszállított termék(ek)re általánosan, üzletáganként, az lentebb felsorolt és a különböző márkáknál közöltek az írányadóak! Cikkenként, vagy a felsoroltaktól eltérő, netán feltételekhez kötött esetekben a termékleírásokban található, de különösen a  garanciajegyben, vagy garanciafüzetben a gyártók részéről támasztott feltétel(ek) és a törvényi előírásoknak megfelelő, gyártók / forgalmazók által vállalt és rögzített garanciális kötelmek érvényesek!

A felsorolt berendezések, eszközök, rendszerek telepítéssel, beszereléssel mint szolgáltatással együtt történő értékesítése esetén, az értékésített termék és a végzett szolgáltatás garanciája elkülönül egymástól

Szolgáltatási garancia:
A szolgáltatási garanciát minden esetben a cégünk vállalja, a cégünk által elvégzett munkára! Célunk, hogy egy a telepítési, szerelési tevékenységünkre vállalt garanciával is a kiváló minőségben végzett munkánkra hívjuk fel a figyelmet, egyben ennek végzése következtében fellépő termék meghibásodás elleni nyújtsunk védelmet!  

Mindkét garancia a fogyasztó részére történő termék átadás, vagy üzembehelyezést igénylő készülék esetén -amennyiben azt a  forgalmazó (Triatronic Kft.) vagy megbízottja végzi- a beüzemelés napjával kezdődik. 


Jogok érvényesítése:

Amennyiben Ön CALIX járműelőmelegítő üzletág valamelyik termékével kapcsolatban kívánja jogait érvényesíteni, kérem a jelen "jogok érvényesítése" szakaszon belül ugorjon lejjebb, a "CALIX"  részhez!

Az általunk forgalmazott termékek legtöbb esetben a törvényi előírásoknak megfelelő jótállási /garancia jeggyel vagy füzettel vannak ellátva. Néhány ettől eltérő esetben nem állítunk ki külön garancia jegyet vagy füzetet, ez esetben a számla egyben jótállási /garancia jegyként is szolgál! 
TERMÉK GARANCIA ESETÉN, meghibásodás után a jótállási /garancia jegyben leírtaknak megfeleően, elsősorban az ott feltüntetett címre szíveskedjen eljuttatni - csökkentve a javítással töltendő időt! Természetesen cégünket mint forgalmazót is bizalommal keressék probléma esetén!

Üzembehelyezést igénylő készülék jótállási igénye csak akkor érvényesíthető, ha a térítésköteles üzembehelyezést egy erre feljogosított szervíz végezte el és ezt a jótállási / garancia jegyen vagy füzetben igazolta!  Az üzembehelyezés alapfeltétele, hogy a beüzemeléshez szükséges, szabvány szerinti  elektromos, stb. rendszerek rendelkezésre áljanak! Ha cégünk végezte az üzembehelyezést hívja közvetlenül ügyfélszolgálatunkat a 96/326-490-es számon.

72 órás csere garancia:
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek átadástól számított 72 órán belül észlelt termék meghibásodás esetén, annak cseréjére kötelezett a gyártó. A 
csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt!  

72 órán túli garancia:
Garanciát csak abban az esetben áll módunkban érvényesíteni, ha meghíbásodott terméket hiánytalanul, adott esetben annak minden tartozékával együtt küldi vissza! Garanciális igény nem érvényesíthető az előírásoknak  nem megfelelő beszerelésre, csatlakoztatásra visszvezethető vagy nem rendeltetészszerű használatból eredő meghibásodásokra illetve sérülésekre! A garancia és annak érvényesítésével kapcsolatos ügyintézés további részleteire a PTK-ban, a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendeletben, illetve a 151/2003 (IX. 22.) Korm. rendeletben foglaltak az irányadóak!

CALIX járműelőmelegítő üzletág valamelyik termékével kapcsolatos garanciális ügyintézés cégünk, mint a MAGYARORSZÁGI KIZÁRÓLAGOS KÉPVISELET hatáskörébe tartozik! 
Meghibásodás esetén hívja közvetlenül ügyfélszolgálatunkat a 96/326-490-es számon, vagy írjon a info@kibe.hu e-mail címre!

Szavatosság:
A tartós fogyasztási cikknek nem minősülő termékekre a Ptk.-ban előírt szavatossági jogok érvényesítése sorrendiségüket tekintve a javítással kezdődnek, ha ez nem lehetséges csere eszközölhető, vásárló esetleg árleszállítást kaphat vagy mindezek sikertelensége esetén, végső esetben fogyasztó elállhat a vásárlási szerződéstől.

Elállási jog:

A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) kormányrendelet 4.§ és 5.§ -a szerint a Vevő az Eladóval elektronikus úton kötött szerződésétől 8 munkanapon belül, indokolás nélkül elállhat!  A Vevő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor a terméket átvette! A vevő az elállási jogát a fentiekben meghatározott határidőn belüll, az eladóhoz eljuttatott írásbeli nyilatkozattal gyakorolhatja! Indokolás nélküli elállás esetén a Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket! Ha  Vevő  indokolás nélkül a fent meghatározot határidőn belül, a fenti feltételeknek megfelelően kívánja a terméket   visszaszolgáltatni, a Vevő által kifizetett összeget az Eladó, az elállást követő harminc napon belül térití vissza a vevőnek! Amennyiben a Vevő eláll a szerződéstől, a terméket eredeti, sértetlen állapotában, minden alkatrészével, tartozékával együtt, eredeti csomagolásban és a számlával együtt  kell  visszajuttatnia! Ha a Vevő a visszküldött termékhez nem mellékel minden a Vevő részére átadott tételt, alkatrészt, tartozékot, az Eladó fenntartja magának a jogot arra, hogy a hiányzó tételekért, alkatrészekért, tartozékokért díjat számítson fel a Vevőnek! A megrendelés lemondását írásos formában, ügyfélszolgálatunk felé, az info@triatronic.hu e-mail címen szíveskedjék jelezni!  



Üzletáganként a forgalmazott márkákra a gyártók az alábbi garanciaidőt vállalják:

Termék garanciák:

1.) Antenna, Internet, Telefon üzletág:

2.) Klíma és Légtechnika üzletág:

3.) Kaputechnika üzletág:

4.) Villamosság üzletág:

5.) Épületkarbantartás és Üzemeltetés üzletág:

6.) Calix, Járműelőmeleítés üzletág:



Szolgáltatási garancia:

Az elvégzett telepítési, beszerelési munkára cégünk minden esetben 12 hónap garanciát vállal!


Webáruház

Kosár
Az Ön kosara üres!
Kereső
Csak akciós  Igen Nem

Online

Ajánlat kérés
Telepítésre, karbantartásra, javításra

Hibabejelentő

Ügyfélszolgálat

Elérhetőségek

Szaküzlet, bemutatóterület:
9022 Győr,
Újvilág u. 1-3.

Tel.: +36-96/326-490
Fax: Megszünt 2016.09.01.-től
Üzlet Mobil:+36-30/99-40-822
E-mail:    infokibehu
Skype: Triatronic Kft 
(csak előre egyeztetéssel)

Facebook

Weboldalunk süti (cookie) fájlokat használ. Ezeket a fájlokat az Ön gépén tárolja a rendszer. A cookie-k személyek azonosítására, látogatási szokásaik követésére nem alkalmasak, szolgáltatásaink biztosításához szükségesek. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába.